NEXUS DEĞİŞİYOR!

Heroes of  the Storm Battleground dizayn ekibinin lideri John Deshazer, oyunun harita rotasyonuyla ilgili kapsamlı bir açıklama yaptı. Her haritanın kendine özgü kahraman ve takım komposizyonlarını öne çıkardığına dikkat çeken Deshazer, D.Va çıkışı ile uzun zamandır planladıkları “harita rotasyon sisteminin” artık vaktinin geldiğini bildirdi.

İşte detaylar ve Deshazer’in açıklamaları;

  • Oyuncu eşleştirmeli oyun modlarındaki harita sayısı, 13’ten 9’a indirildi.
    • Topluluk 6 haritayı çok az buldu, ve biz de buna katılıyoruz. Bunun yerine dokuz tanesi aktif olacak.
  • Harita rotasyonuna göre meta değişimi oluşturacak, rekabetçi sezon dönemleri.
    • Sezon başına 3 rotasyon ve rotasyon başına 9 harita ile başlıyoruz.
    • Bunlar devamlı takip ettiğimiz ve oyunun gidişatına göre ayarlama yaptığımız canlı rakamlar olarak görülmeli. Eğer havuzdaki harita sayısını arttırırsak, rotasyonun anlamı kalmayacak.
  • Çok aşamalı harita tanıtım sistemimizi, yeni oyuncuların bilgiyle boğulmaması için güncelledik.
    • Yeni oyuncular ilk oyunlarını her zaman Cursed Hollow’da oynayacak.
    • Sonra mevcut rotasyonun bir alt havuzuna geçecekler.
    • Bu alt havuz yeni oyuncunun strateji ve deneyimleriyle, yavaş yavaş mevcut rotasyondaki 9 haritalık havuza açılacak.
  • Aynı zamanda harita seçimiyle ilgili bir çok bildirim aldık. Bunları incelemek için vakit geçirdik ve bu süreci geliştirmek için bazı yöntemler bulduk, umuyoruz ki bu şekilde tüm harita rotasyonları daha sağlıklı ve eğlenceli olacak.
    • Göz önünde bulundurduğumuz ilk şey, haritanın mekaniği ve şeması. Buna örnek olarak Curse ya da Punisher gösterilebilir. Güçlü bir çeşitlilik sunmak istiyoruz. Şema çoğunlukla haritanın mekaniklerine ve kaç lane olduğuna bağlı.
    • Sonra, harita mekaniğinin oynanış yönüne bakıyoruz. Örnek olarak Tribute toplanması ya da iskeletleri kesmek. Burada anahtar çeşitlilik, tıpkı ödül gibi.
    • Son olarak da görselliğe bakıyoruz. Bir çok güzel haritamız var, ve farklı temaların sağlıklı birer temsilini hedefliyoruz, bu yüzden oyundan oyuna oyuncular aynı temayı görmemeli.
  • Son olarak, bazı haritalara yapmak istediğimiz geliştirmeler var ve bunları sadece o haritalar rotasyon dışındayken yapabiliriz. Rotasyon bize geliştirdiğimiz haritaları yeniden sizlere sunmak için iyi bir fırsat veriyor. Haritalarımız nerelerde yetişir bilemezsiniz.

Deshazer açıklamasını şu şekilde bitirmiş;

“Heroes 2.0 Açık Beta ve Hanamura’nın çıkışını takiben bize geri bildirim gönderen tüm oyuncularımıza teşekkür ediyorum. Harita rotasyonlarına yaklaşımımızın yeni oyuncular için daha iyi bir öğrenme deneyimi sağlarken, herkes için de eğlenilebilir bir havuz olacağına inanıyoruz. Heroes’da yaptığımız her şey gibi, bu sistem üzerinde de öğrenmeye ve gelişmeye devam edeceğiz. Topluluğumuzun tutku ve hevesini çok seviyoruz ve sizin yardımınızla, Heroes of the Storm’u yapabildiğimiz en iyi oyun yapmaya devam edeceğiz!”

Heroes of the Storm tartışmasız diğer MOBA oyunlarından farklı ve harita objektifleri de oyunun en anahtar yönü. Bu değişiklikler hem yeni oyunculara yardımcı olacak, hem de biz eski oyuncuları memnun edecek gibi görünüyor. Haritalara yapılacak değişiklikleri ise merakla beklemedeyiz.

BU İÇERİĞE BENZER...

AGE OF EMPIRES IV DUYURULDU Age of Empires destanının yeni oyunu, Sega'dan geliyor.
THE CREW 2 ÇIKIŞ TARİHLERİ VE ÖN-SİPARİŞ BONUSLARI... Gamescom 2017'nin parçası olarak Ubisoft yarış oyunu The Crew 2'nin çıkış tarihini ve ön sipariş bonuslarını açıkladı.
FE, SWITCH’E GELİYOR EA Original oyunu Fe, çıkacağı 4. platform olarak Switch'i duyurdu.
ATTACK ON TITAN 2, 2018 İÇİN DUYURULDU Koei Tecmo, popüler animenin devam oyununu duyurdu.
SQUARE ENIX, FEAR EFFECT REINVENTED’I DUYURD... Square Enix, orijinal Fear Effect oyununun yeni versiyonu olan Fear Effect Reinvented'ı duyurdu.